Schade wat te doen

Als je schade hebt aan jouw Honda dan begrijpen wij dat dit erg vervelend voor je is. Wij proberen er alles aan te doen om de overlast zoveel als mogelijk voor je te beperken. Hieronder leggen we aan je uit hoe dat gaat.

Wat te doen bij schade

  • Meld je schade middels het toesturen van een door jou ingevuld Europees Schadeformulier en stuur deze zo spoedig mogelijk naar ons op. Dit kan via mail en post.
  • Neem voor de reparatie contact op met jouw autobedrijf uit ons VerzekerJeHonda.nl netwerk. Zij kennen de procedures en nemen contact met ons op. Afhankelijk van de hoogte van het schadebedrag schakelen we een expert in om de hoogte van het schadebedrag vast te stellen.
  • Als de schade gerepareerd is, stuurt jouw autobedrijf de reparatienota rechtstreeks naar ons toe.
  • Aangezien je schade is hersteld door / via jouw autobedrijf uit het VerzekerJeHonda.nl netwerk heb je géén eigen risico.
  • Verder houden wij je op de hoogte van de voortgang in je dossier.
Download schadeformulier

Wat te doen bij ruitschade

  • Ben je verzekerd voor ruitschade en heb je alleen ruitschade (bijvoorbeeld door steenslag), dan hoef je geen schadeformulier in te vullen. Neem dan contact op met jouw autobedrijf voor reparatie.
  • Alleen bij het vervangen van een ruit heb je een beperkt eigen risico van € 67,50.

Wat te doen bij technische defecten

  • Neem voor de reparatie contact op met jouw eigen autobedrijf uit het VerzekerJeHonda.nl netwerk. Zij kennen de procedures en nemen contact met ons op.

Contact

Vragen over schade?
Telefoon 010 - 44 77 153
schade@verzekerjehonda.nl

Postadres
Postbus 849
3000AV Rotterdam